Pieteikšanās zobārstam
Nesen nolēmu pārāk neatlikt un laicīgi pieteikties uz zobu pārbaudi pie savas zobārstes, kas strādā Šarlotes poliklīnikā. Kā kārtīgs apmeklētājs atradu reģistrācijas telefonu un zvanu pierakstīties. Vieta populāra dēļ cena/kvalitātes ziņā un rindas pamatīgas. Piezvanu vienu reizi, 5 min. paklausos mūziki un metu mieru, nākošajā dienā atkārtoju un tas pats. Pēc trešā mēģinājuma pameklēju citas iespējas un poliklīnikas mājas lapā atradu lielisko epierakstu.
Domāts darīts, sapildu visus laukus, optimistiski norādu kaut kādu datumu nedēļu uz priekšu un spiežu Nosūtīt. Mazliet aizdomīgu darīja piebilde, ka sazināšanās notiks vismaz pēc piecām dienām. Iespaidīgs apstrādes ātrums…
Šodien beidzot saņēmu epastā paziņojumu – atvainojiet par novēloto atbildi un jā esiet pierakstīts uz decembra sākumu. Lai apstiprinātu jāsūta atbildes epasts ar personas kodu. Nosūtu un saņemu pretīm automātisko atbildi, ka epieraksts nestrādā. Atliek tikai minēt vai tiešām decembrī tikšu pie zobārsta.
Sistēma ieviesta vienkārši fantastiski ērta. Datus var ievadīt, bet rezultātu jāgaida neticami ilgi. Pieteicos 18.10.2017, saņēmu atbildi 01.11.2017.
PS. Kaut kā sanāca aprunāties ar māsu un pastāstīju par savu pieredzi ar Šarlotes poliklīnikas reģistratūru. Māšele atbild: “Man gan viss izdevās. Vienkārši piezvanīju, paņēmu grāmatu un lasīju. Pēc kāda laika kāds atbildēja…”
Leave a Reply